Verzenden en retourneren
Aangezien wij veel vragen krijgen over hoe bestellen en verzenden/ophalen werkt hebben wij hieronder wat vragen en antwoorden gezet. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op via info@dakdeals.nl
Bezorgen & Betalen
V: Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?
A: Voor vragen of informatie over een product kunt u altijd mailen naar info@dakdeals.nl Wij zullen binnen 2 werkdagen uw vraag beantwoorden.
V: Hoe plaats ik een bestelling?
A: Na het vullen van het winkelmandje kan de bestelling snel en veilig worden betaald via Ideal, Klarna, bankoverschrijving en bancontact. U volgt hierbij eenvoudig het stappenplan. Zodra de betaling is voldaan, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.
V: Wat zijn de verzendkosten?
A: Bij het afrekenen van uw gekozen artikelen word in uw winkelmand automatisch de verzendkosten berekend.
V: Ik wil bestellen vanuit Belgie worden mijn verzendkosten duurder?
A: Wij hanteren dezelfde verzendkosten voor zowel Nederland als Belgie.
V: Wat is de levertijd?
A: Over het algemeen worden de bestellingen de volgende dag verzonden, in enkele gevallen kan dit wat uitlopen.
V: Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
A: Bestellingen die online zijn afgerekend kunnen standaard de volgende dag worden opgehaald in het magazijn, (in overleg soms dezelfde dag).
V: Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
A: U kunt bij uw bestelling een eigen bezorgdatum kiezen, let op: dit moet minimaal 1 dag na de besteldatum zijn (in overleg soms dezelfde dag).
V: Kan ik op factuur bestellen?
A: Voor zakelijke relaties is het mogelijk om een login aan te vragen. Dit biedt als voordeel dat er in overleg op rekening kan worden besteld en dat er mogelijkheden zijn tot extra korting.
